Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6750
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Наталія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Melnyk, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-26T11:59:45Z | - |
dc.date.available | 2020-02-26T11:59:45Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Мельник Н. І. Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи / Н. І. Мельник // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 135-139. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6750 | - |
dc.description.abstract | Both in academia and in international policy documents there is a broad consensus that high-quality early childhood education has long-lasting beneficial effects on children and society, but that ECEC (early childhood education and care) of low or mediocre quality may also harm children. There is a similar consensus that the competences of the workforce are one of the more salient predictors of ECEC quality. Different pathways to professionalization are possible. There is substantial evidence, both from literature and from case studies, that a coherent and diversified policy aimed at continuous professional development at institutional or team level, developed by specialized staff (pedagogical co-coordinators, counselors) can yield beneficial effects to equal those of initial professional preparation. У межах компаративного дослідження у статті проаналізовано особливості професійної підготовки практикуючих педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи. Визначено термінологічні особливості понять «практикуючий педагог дошкільної освіти», «практика», «цінності» в системі професійних компетентностей з урахуванням змістового значення в європейському освітньому просторі. Встановлено особливості професійної компетентності педагогів дошкільної освіти в контексті системи професійних компетентностей. Встановлено фактори, що впливають на якість дошкільної освіти, здійснено їх характеристику. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | training preschool teachers | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | comparative approach | uk |
dc.subject | system of professional competencies | uk |
dc.subject | dimension of professional training | uk |
dc.subject | професійна підготовка педагогів дошкільної освіти | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компаративний підхід | uk |
dc.subject | система професійних компетентностей | uk |
dc.subject | вимір професійної підготовки | uk |
dc.title | Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи | uk |
dc.title.alternative | Providing quality preschool education in the context of analysis of preschool teachers’ training in Western European countries | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Melnyk.pdf | 242.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.