Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorMelnyk, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-02-26T11:59:45Z-
dc.date.available2020-02-26T11:59:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМельник Н. І. Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи / Н. І. Мельник // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 135-139.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6750-
dc.description.abstractBoth in academia and in international policy documents there is a broad consensus that high-quality early childhood education has long-lasting beneficial effects on children and society, but that ECEC (early childhood education and care) of low or mediocre quality may also harm children. There is a similar consensus that the competences of the workforce are one of the more salient predictors of ECEC quality. Different pathways to professionalization are possible. There is substantial evidence, both from literature and from case studies, that a coherent and diversified policy aimed at continuous professional development at institutional or team level, developed by specialized staff (pedagogical co-coordinators, counselors) can yield beneficial effects to equal those of initial professional preparation. У межах компаративного дослідження у статті проаналізовано особливості професійної підготовки практикуючих педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи. Визначено термінологічні особливості понять «практикуючий педагог дошкільної освіти», «практика», «цінності» в системі професійних компетентностей з урахуванням змістового значення в європейському освітньому просторі. Встановлено особливості професійної компетентності педагогів дошкільної освіти в контексті системи професійних компетентностей. Встановлено фактори, що впливають на якість дошкільної освіти, здійснено їх характеристику.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjecttraining preschool teachersuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectcomparative approachuk
dc.subjectsystem of professional competenciesuk
dc.subjectdimension of professional traininguk
dc.subjectпрофесійна підготовка педагогів дошкільної освітиuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпаративний підхідuk
dc.subjectсистема професійних компетентностейuk
dc.subjectвимір професійної підготовкиuk
dc.titleЗабезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європиuk
dc.title.alternativeProviding quality preschool education in the context of analysis of preschool teachers’ training in Western European countriesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk.pdf242.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.