Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжуринський, Петро Борисович-
dc.contributor.authorДжуринский, Петр Борисович-
dc.contributor.authorDzhurynskii, Petro Borysovych-
dc.date.accessioned2020-02-24T13:19:29Z-
dc.date.available2020-02-24T13:19:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДжуринський П. Б. Застосування здоров’язбережувальних та оздоровчо- розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури / П. Б. Джуринський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 54-59.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6713-
dc.description.abstractThe task of preserving and developing the health of students and youth, education values of a healthy lifestyle and a conscious attitude to it is one of the main modern politics in Ukraine. A special role in solving the problem of maintaining the younger generation health belongs to models of educational systems, teaching science and practice that need to design and implement the methods of preservation and development of health to implement them through modern ranges of technologies in the up-to-date pedagogical activity. У статті висвітлено проблему зі застосування здоров’язбережувальних і оздоровчо-розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Встановлено, що впровадження здоров’язбережувальних і оздоровчо-розвивальних освітніх технологій сприяло формуванню усвідомленого, ціннісного ставлення студентів до навчання, викликало стійкий інтерес до освітнього процесу, потребу використовувати набуті знання, вміння і навички в майбутній професійній діяльності щодо виховання здорового способу життя та безпеки життєдіяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjecthealthcare and health developing technologiesuk
dc.subjectcognitive-enriching stage of traininguk
dc.subjectcognitive componentuk
dc.subjectteaching activitiesuk
dc.subjectfuture teachers of Physical Educationuk
dc.subjecthealthy lifestyle valuesuk
dc.subjectpedagogical experimentuk
dc.subjectPhysical Educationuk
dc.subjectздоров’язбережувальні та оздоровчо-розвивальні технологіїuk
dc.subjectкогнітивно-збагачувальний етап підготовкиuk
dc.subjectкогнітивний компонентuk
dc.subjectфізкультурна освітаuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі фізичної культуриuk
dc.subjectцінності здорового способу життяuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.titleЗастосування здоров’язбережувальних та оздоровчо- розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культуриuk
dc.title.alternativeПрименение здоровьесберегающих и оздоровительно-развивающих технологий на когнитивно-обогатительном этапе подготовки будущих учителей физической культурыuk
dc.title.alternativeUsing healthcare and health developing technologies at the cognitive-enriching stage of training future teachers of physical educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzhurynskyi.pdf302.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.