Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯновська, Тамара Анатоліївна-
dc.contributor.authorЯновская, Тамара Анатольевна-
dc.contributor.authorYanovska, Tamara-
dc.date.accessioned2020-02-18T13:11:12Z-
dc.date.available2020-02-18T13:11:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯновська Т. А. Особливості становлення ідентичності у підлітковому віці / Т. А. Яновська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 200-204.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6636-
dc.description.abstractThe article analyses the specificity of identity formation of children at the age of adolescence. It discloses the concepts of identity and psychological peculiarities of mental development of adolescents. The identity is defined as the central construct of the consciousness that determines peculiarities of self-perception and self-control, attitude to others and behavior of a person. The mechanism of identity formation in ontogenesis is the process of identification with another person, group and values that exist in the society. The identity formation occurs throughout a person's life from the early childhood. The sensitive period of the forma- tion of the adequate identity is the adolescence, when there is a concentration of emotions, intellectual and volitional efforts. У статті аналізуються особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку. Розглядаються поняття ідентичності та психологічні особливості психічного розвитку підлітків. Ідентичність визначається як центральний конструкт самосвідомості, що детермінує особливості самосприйняття та самоконтролю, відношення до інших людей і поведінку особистості. Механізмом формування ідентичності в онтогенезі є ідентифікація як процес самоототожнення з іншою людиною, групою та цінностями, які існують у суспільстві. Становлення ідентичності відбувається протягом всього життя людини, починаючи з раннього дитинства. Сензитивним періодом формування адекватної ідентичності є підлітковий вік, коли відбувається концентрація емоцій, інтелектуальних та вольових зусилль. Як знаряддя психологічної науки у статті описані методи дослідження особливостей становлення ідентичності дітей підліткового віку, а саме: дослідження змістовних характеристик ідентичності підлітків (міри врівноваженості, самооцінки ідентичності, статевої ідентичності, рефлексії, видів валентності ідентичності); дослідження самооцінки и потреб підлітків. У статті підкреслюється, що отримання результатів дослідження особливостей становлення ідентичності підлітків має виняткове значення для детермінування особливостей їх самосприйняття та самоконтролю, відношення до інших людей і поведінки особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectthe age of adolescenceuk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectself-assessmentuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.titleОсобливості становлення ідентичності у підлітковому віціuk
dc.title.alternativeОсобенности становления идентичности в подростковом возрастеuk
dc.title.alternativeSpecificity of identity formation at the age of adolescenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yanovska.pdf403.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.