Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBodnar, Svitlana Viktorivnа-
dc.contributor.authorБоднар, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorБоднар, Светлана Викторовна-
dc.date.accessioned2020-02-07T14:38:38Z-
dc.date.available2020-02-07T14:38:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationBodnar S. V. Characterization of Speech Material According to the Essence of Compressive Method of Intensive Foreign Languages Teaching / S. V. Bodnar // Наука і освіта. - 2017. - №10. - С.24-31.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6493-
dc.description.abstractThe article describes the characteristics of the speech material according to the methodological essence of the compressive method of intensive foreign languages teaching. Today, knowledge of foreign languages is one of the conditions for successful contacts of Ukrainians with the representatives of foreign states at both the everyday and professional levels. And most people aspire to master foreign language skills qualitatively and as quickly as possible. That is why intensive teaching methods are in the focus of many researchers nowadays. In the article, the existing intensive teaching methods are considered, their advantages and disadvantages are determined. The compressive method of intensive teaching foreign languages, introduced by prof. R. Martynova, is described in details. The aim of this work is to analyze the specificity of the speech material in accordance with the essence of the compressive method of intensive teaching English and to substantiate the possibility of its significant expansion on the basis of the introduction of linguistic material in its compressed form. The linguistic features of the English-language speech material in the light of the requirements of the compressive method have been analyzed. The semantic, structural and language aspects have been highlighted. The examples of texts and recommendations how to work with them have been presented. The effectiveness of the formation of skills of structural variation of speech based on the analyzed speech material which increases from text to text, both in volume, and in the content has been investigated. У статті схарактеризовано мовленнєвий матеріал у світлі методологічної сутності компресійного методу ін- тенсивного навчання іноземних мов. Сьогодні знання іноземних мов є однією з умов успішних контактів україн- ців з представниками іноземних держав як на побутовому, так і на професійному рівнях. Причому більшість лю- дей прагнуть оволодіти іншомовними мовленнєвими вміннями якісно і максимально швидко. Саме тому роль інтенсивних методів навчання знову знаходиться в центрі уваги багатьох дослідників. У роботі розглянуто наявні інтенсивні методи навчання, визначено їх переваги та недоліки з метою удосконалення на основі виявлення їх резервних можливостей. Детально описано компресійний метод інтенсивного навчання іноземних мов, запропо- нований проф. Р. Ю. Мартиновою, як альтернативу наявним. Метою роботи було проаналізувати специфіку мов- леннєвого матеріалу відповідно до сутності компресійного методу інтенсивного навчання англійської мови та обґрунтувати можливість значного розширення мовленнєвої діяльності студентів на основі введення мовного матеріалу в його компресійній формі. Схарактеризовано лінгвістичні особливості англомовного мовленнєвого матеріалу в світлі вимог компресійного методу в смисловому (для забезпечення шестиетапного процесу навчання пропонуються спеціальні тексти, які є продуктами мовленнєвої діяльності людини, близькими до спонтанної і експромтної мови людини), в структурному (матеріалом є діалогічні і монологічні форми спілкування, які довіль- но трансформуються одна в іншу, без наявності будь-яких обов’язкових елементів, що повторюються з тексту в текст), в мовному (вживання різних мовних одиниць у всіх їх граматичних формах, які можуть видозмінюватися від тексту до тексту; бути в різних похідних формах; у максимально можливих варіантах лінгвістичного оточення) аспектах. Така організація мовленнєвого матеріалу в компресійному методі інтенсивного навчання англійської мови не тільки забезпечує стійке запам’ятовування мовних одиниць, що вивчаються, завдяки їх системному по- вторенню, а й сприяє їх повному засвоєнню і можливості використання в різноманітних видах мовленнєвої діяль- ності. Підставою для такого висновку стали результати проведеного експерименту з перевірки рівня засвоєння мовного матеріалу в процесі вивчення 6 тематичних текстів, які були проаналізовані.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectintensive teaching methodsuk
dc.subjectcompressive method of intensive teaching foreign languagesuk
dc.subjectcharacteristics of speech materialuk
dc.subjectsemantic aspectuk
dc.subjectstructural aspectuk
dc.subjectlinguistic aspectuk
dc.subjectassessment of language material masteringuk
dc.subjectінтенсивні методи навчанняuk
dc.subjectкомпресійний метод інтенсивного навчання іноземних мовuk
dc.subjectхарактеристика мовленнєвого матеріалуuk
dc.subjectзмістовий аспектuk
dc.subjectструктурний аспектuk
dc.subjectмовний аспектuk
dc.subjectоцінювання рівня засвоєння мовного матеріалуuk
dc.titleCharacterization of Speech Material According to the Essence of Compressive Method of Intensive Foreign Languages Teachinguk
dc.title.alternativeХарактеристика мовленнєвого матеріалу в світлі сутності компресійного методу інтенсивного навчання іноземних мовuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodnar.pdf604.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.