Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6485
Назва: Особливості професійної мотивації студентів-юристів
Інші назви: Peculiarities of law students’ professional motivation
Автори: Калаур, Іван Романович
Kalaur, Ivan
Слома, Валентина Миколаївна
Sloma, Valentyna
Гнатів, Оксана Богданівна
Hnativ, Oksana
Ключові слова: мотив
мотивація
професійна мотивація
мотиваційний профіль
юридична діяльність
motive
motivation
professional motivation
motivation profile
law students
legal activities
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Калаур І. Р. Особливості професійної мотивації студентів-юристів / І. Р. Калаур, В. М. Слома, О. Б. Гнатів // Наука і освіта. - 2017. - №9. - С.94-99.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – теоретично та експериментально дослідити особливості формування мотиваційної сфери у студентів-юристів упродовж навчання у вищому навчальному закладі. Для розв’язання поставленого завдання було використано такі методи дослідження: експериментальна методика вивчення мотиваційного профілю Ш. Річі та П. Мартіна; методи математичної статистики для аналізу отриманих експериментальних даних. У дослідженні взяли участь 150 студентів (75 осіб курсу і 75 осіб 4 курсу), які навчаються на юридичному факультеті за спеціальністю «Правознавство». Ефективність вирішення професійних ситуаційних задач студентами-юристами залежить від психологічних особливостей їхньої мотиваційної сфери, яка формується впродовж навчання у вищому навчальному закладі. Проведене нами експериментальне дослідження особливостей мотиваційної сфери студентів-юристів вказує на те, що професійна соціалізація майбутніх фахівців проходить успішно. В їхній мотиваційній структурі відбуваються якісні зміни, зменшується роль прагматичних мотивів і зростають потреби у самомотивації, саморозвитку та самореалізації. Youth is considered to be the period favorable for the formation of professional motivation of future experts in any field. In the process of studying at a higher educational institution the processes of self-development, creativity and selffulfillment are taking place, which is explained by the complicatedness of the structure of value orientations of young people. That is why the issue of examining students’ motivation is of extreme importance. The paper aims to investigate the peculiarities of law students’ professional motivation development in the process of studying at a university. To this end, the experimental technique of examining motivation profiles by Sh. Ritchie and P. Martin was used. The experiment involved 150 students (75 first-year students and 75 fourth-year students) studying at the Faculty of Law at Ternopil National Economic University. The carried out research has shown that professional motivation is being formed in law students gradually increasing with the year of study at a university. Some qualitative changes are taking place, the role of pragmatic motives is decreasing and the needs for self-development and self-fulfillment are increasing. The obtained results were compared with A. Maslow’s hierarchy of human needs and it has confirmed the theory that human needs have to be satisfied according to the levels, in hierarchical sequence. The satisfaction of the needs of the lowest level creates the basis for the formation of the higher one.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6485
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalaur.pdf628.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.