Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГущак, Ж. М.-
dc.date.accessioned2020-02-03T14:06:56Z-
dc.date.available2020-02-03T14:06:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГущак Ж. М. Концептуальна модель технологічного процесу формування безпекознавчої компетентності студентів / Ж. М. Гущак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 71-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335-
dc.description.abstractУ статті визначено основні складові компоненти безпекознавчої компетентності як прояву культури безпеки життєдіяльності студентів: предметна, прикладна, загальна та професійна. Запропоновано модель формування предметної безпекознавчої компетентності, що передбачає використання індивідуальної стратегії організації навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectsafety studies competenceuk
dc.subjectsubject of safety studies competenceuk
dc.subjecttechnological process of forming the subject of students’ safety studies competenceuk
dc.subjectбезпекознавча компетентністьuk
dc.subjectпредметна безпекознавча компетентністьuk
dc.subjectтехнологічний процес формування предметної безпекознавчої компетентності студентівuk
dc.titleКонцептуальна модель технологічного процесу формування безпекознавчої компетентності студентівuk
dc.title.alternativeThe conceptual technology process model of the students’ safety studies competence formationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hushchak.pdf431.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.