Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6294
Назва: Influence of Students’ Mindset and Grit on Their Language Aptitude
Інші назви: Вплив типу мислення та твердості характеру студентів на їхню здатність до вивчення мов
Автори: Hromova, Natalia
Громова, Наталія Михайлівна
Ключові слова: aptitude
attitude
fixed mindset
grit
growth mindset
performance
здатність
ставлення
твердість характеру
тип мислення
спрямований на зростання
успішність
фіксований тип мислення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Hromova N. Influence of Students’ Mindset and Grit on Their Language Aptitude / N. Hromova // Наука і освіта. - 2018. - №9-10. - С.34-43.
Короткий огляд (реферат): A low level of language aptitude in university students in spite of teaching resource availability and open borders has been a problem of topical scientific interest of psychologists and pedagogues for decades. This article is devoted to the investigation of essential motivational factors contributing to forming successful foreign language aptitude in students. Growth mindset is considered to be significant in learning a foreign language. Students’ attitude to learning foreign languages and their awareness of the importance of speaking several foreign languages in the modern world also influences their academic performance. The aim of the study is to establish the connection between the students’ academic performance in learning foreign languages, their mindset type and grit results. The methods applied in this study included series of tests: a placement test to define the students’ level of English, a Questionnaire on the students’ attitude to learning foreign languages, content-analysis of the students’ written answers, the Mindset Test by C. S. Dweck and Grit test by A. Duckworth. The results of questioning revealed higher aptitude of high-performers in one foreign language for learning more languages. The grit data also proved the questioning results stating the high-leveled students being more self-motivated and ready to overcome difficulties in learning languages. The students having growth mindset showed higher results both in general and foreign language performance. The positive influence of growth mindset and high grit results on the students’ academic performance supports A. Devers, C.S. Dweck and A. Duckworth’s theories making it possible to continue research in this field. Низький рівень володіння іноземними мовами у студентів вишів, незважаючи на доступність ресурсів та відкритість кордонів, залишається актуальною проблемою у навчанні, вирішення якої викликає науковий інте- рес у психологів та педагогів протягом останніх десятиліть. Статтю присвячено дослідженню основних моти- ваційних чинників, які сприяють формуванню здатності до успішного вивчення іноземних мов. Тип мислення студентів, спрямований на зростання, набуває суттєвого значення у вивченні іноземних мов. Ставлення до ви- вчення іноземних мов та усвідомлення важливості володіння кількома іноземними мовами у сучасному світі також впливає на академічну успішність студентів. Метою цієї роботи є встановлення зв’язку між академічною успішністю студентів у вивченні іноземних мов, типом їхнього мислення та твердістю характеру. У проведенні дослідження застосовувались такі методи: тест на встановлення рівня володіння англійською мовою, анкету- вання з метою виявлення ставлення студентів до вивчення іноземних мов, контент-аналіз письмових відповідей студентів, тест на тип мислення (за К. Двек) та тест на твердість характеру (за Е. Дакворт). Результати анкету- вання виявили високий рівень здатності до вивчення іноземних мов у тих студентів, які володіють англійською на високому рівні. Дані перевірки на твердість характеру також підтвердили результати опитування, в якому успішні у навчанні студенти є більш мотивованими та готовими до подолання складнощів у вивченні іноземних мов. Студенти з типом мислення, спрямованим на зростання, продемонстрували кращі результати як у загаль- ному рівні академічної успішності, так і у рівні володіння іноземною мовою. Сприятливий вплив типу мислен- ня, спрямованого на зростання, та високих результатів перевірки на твердість характеру академічну успішність студентів підкріплюють теорії Е. Деверс, К. Двек та Е. Дакворт, що дозволяє продовжувати дослідження у цій галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6294
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hromova.pdf695.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.