Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSattarpour, S.-
dc.contributor.authorСаттарпур, С.-
dc.date.accessioned2018-10-09T09:26:46Z-
dc.date.available2018-10-09T09:26:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationThe impact of proficiency level on receptive and productive vocabulary of efl learners / S. Sattarpour // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – №2. – С. 84-94.uk
dc.identifier.issn2-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/625-
dc.description.abstractTo know a word means both recognizing and using it correctly (Pignot-Shahov, 2012). The scarcity of the research and the inconsistent reports about the nature of the relationship between receptive (R) and productive (P) vocabulary knowledge indicate the complexity of this issue. Therefore, the present study investigated the relationship between these types of English vocabulary knowledge as a whole and also in different frequency bands, across two proficiency levels. Version A of the R and P Vocabulary Levels Tests were distributed among 100 EFL learners of two proficiency levels. It was found that R vocabulary size was always greater than the P one, and that the gap between them widened as the frequency of words decreased. Although the participants progressed in R and P vocabulary knowledge, the proficiency level did not make any significant difference in the nature of the relationship between R and P vocabularies. It was concluded that the EFL context can be an important factor that hinders the turning of R vocabulary into P one. Keywords: receptive vocabulary, productive vocabulary, Vocabulary Level Test, EFL Learners.Перетворення пасивного словникового запасу студентів у його активну форму з метою використання його в мовленні завжди залишалося важливим питанням для вчителів. Статтю присвячено вивченню взаємозв‟язку між активним і пасивним словниковим запасом у цілому та у різних частотних діапазонах у межах двох рівнів володіння англійською мовою: низьким та високим. У дослідженні взяли участь 100 студентів, які вивчають англійську як іноземну. Респонденти пройшли А-версію Тесту на визначення рівня активного та пасивного словникового запасу. Було визначено, що пасивний словниковий запас у студентів як правило більше активного, і ця різниця збільшувалася у міру того як частота слів у тесті зменшувалася. Як показало дослідження, рівень володіння англійською мовою значно не впливає на співвідношення пасивного та активного словникового запасу, хоча об‟єм обох словникових запасів є більшим у студентів із високим рівнем володіння англійською мовою. Отже, незважаючи на те, що контекст викладання англійської мови як іноземної є фактором, який ускладнює перехід лексики з пасивного словникового запасу в активний, кількість уроків англійської мови суттєво не впливає на якість засвоєння студентами активного словникового запасу. Активація пасивного слов- никового запасу значною мірою залежить від багаторазового використання в мовленні слів, що вивчаються, в ситуаціях поза межами навчального процесу; таким чином, викладачам англійської мови як іноземної та розробникам навчальних програм з англійської мови слід використовувати такі методи навчання, завдання та види діяльності, які б створювали сприятливі умови для активного використання лексики, що вивчається. Дослідження може представляти інтерес як для вчителів англійської мови, так і для розробників навчальних програм.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectreceptive vocabularyuk
dc.subjectproductive vocabularyuk
dc.subjectVocabulary Level Testuk
dc.subjectEFL Learnersuk
dc.subjectпасивний словниковий запасuk
dc.subjectактивний словниковий запасuk
dc.subjectтест на визначення рівня словникового запасуuk
dc.subjectанглійська як іноземнаuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleThe impact of proficiency level on receptive and productive vocabulary of efl learnersuk
dc.title.alternativeВплив рівня володіння англійського мовою на активний та пасивний словниковий запас студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sattarpour S..pdf374.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.