Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGurova, Tetiana-
dc.contributor.authorGurov, Serhii-
dc.contributor.authorMoskaliova, Liudmyla-
dc.contributor.authorГурова, Т. Ю.-
dc.contributor.authorГуров, С. Ю.-
dc.contributor.authorМоскальова, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2020-01-28T13:38:28Z-
dc.date.available2020-01-28T13:38:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationGurova T. Innovative technologies in the formation of future english teachers’ intercultural communicative competence / T. Gurova, S. Gurov, L. Moskaliova // Наука і освіта: наук.-практ. журнал. – 2017. – №6. – С. 44-50.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6174-
dc.description.abstractThe article deals with the innovative teaching technologies as a means of the formation of English language communica-tion competence as an important component of future English teachers’ professionalism. The experiment was aimed at as-sessing the effectiveness of using a set of innovative teaching technologies for the development of the above mentioned compe-tence and involved 50 third-year students majoring in English philology who were divided into experimental and control groups. The following exercises were used in the survey as the examples of interactive teaching technologies: “Microphone”, “Brainstorm”, “Teaching and learning”, “Associative bush”, “Guess the question”, “Different perception”, “Describe my favorite cultural tradition”, “Idioms and proverbs”, “Pros and cons corners”, “Do you know the person?”, What’s appro-priate?”. According to the research results, the applied techniques contribute to the development of students’ communicative competence development and also encourage them for self-development. Підвищення якості викладання англійської мови в університеті пов’язане з упровадженням інноваційних техноло-гій в навчальний процес. У статті зосереджено увагу на змінах у пріоритетах під час вивчення іноземної мови, розгля-нуто визначення поняття «міжкультурна комунікативна компетентність» з позиції підготовки професійного спеціаліста. Мета дослідження – визначити вплив сучасних інноваційних технологій у викладанні англійської мови на формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Ретельний аналіз наукових ресур-сів і практичний досвід викладання англійської мови в педагогічному університеті довели, що нинішню модель освіти важко уявити без використання інноваційних технологій. Розвиток теорії і методики викладання англійської мови май-бутнім вчителям сьогодні спрямований на досягнення навчальних результатів, серед яких комунікативна компетент-ність вважається найбільш важливою. Зростання її ролі частково пояснюється зміщенням акценту у викладанні англій-ської у бік функціональності і значущості мови, але слід відзначити, що розвиток комунікативної компетентності сьо-годні неможливий без урахування діалогу культур, саме тому вважаємо важливим спрямовувати педагогічні зусилля на формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх вчителів англійської мови, що може бути здійс-нено за допомогою таких інноваційних технологій, як-от: інформаційно-комунікативні технології в мовних класах, проектні технології, технології співпраці (інтерактивні технології), організації різних видів портфоліо тощо. У статті аналізуються особливості використання зазначених технологій на практичних заняттях з англійської мови, а також наведено приклад роботи зі студентами експериментальної групи, де було впроваджено комплекс вправ для формуван-ня міжкультурної комунікативної компетентності на основі інтерактивних технологій. Серед вправ, які було викорис-тано під час експерименту, відзначимо такі: «Вгадай запитання», «Різне сприйняття», «Опиши свою найулюбленішу традицію», «Ідіоми та прислів’я», «Протилежні кути», «Чи знаєте Ви людину?», «Що є доречним?». За допомогою методу аналізу результатів діяльності було виявлено зростання рівня сформованості міжкультурної комунікативної компетентності студентів наприкінці експерименту. Це підтверджує те, що використання інноваційних технологій на заняттях з англійської мови має позитивний вплив на формування міжкультурної комунікативної компетентності.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectintercultural communicative competenceuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectfuture teacher of Englishuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectміжкультурна комунікативна компетентністьuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectмайбутні учителі англійської мовиuk
dc.titleInnovative technologies in the formation of future english teachers’ intercultural communicative competenceuk
dc.title.alternativeВикористання інноваційних технологій у формуванні міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gurova_2017.pdf571.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.