Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrychenko, Larysa-
dc.contributor.authorПетриченко, Лариса-
dc.date.accessioned2020-01-28T12:46:00Z-
dc.date.available2020-01-28T12:46:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPetrychenko L. Current state and possibilities of forming healthy lifestyle among students of adolescent and youth age under conditions of social problems aggravation in Ukraine / L. Petrychenko // Наука і освіта: наук.-практ. журнал. – 2017. – №6. – С. 17-22.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6158-
dc.description.abstractThe paper presents the author’s attitude to solving one of the present-day key problems – the formation of healthy lifestyle of students of adolescent and youth age. The aim of the paper is to substantiate the criterial and diagnostic basis, and to present the results of experimental study of the issue of forming healthy lifestyle among adolescents and youth studying at the teacher training college. The following methods were applied in the pedagogical study: observa-tion of students’ behaviour, conversations, questionnaires using original inventories for students and pedagogical staff, questioning according to the author’s procedure. The pedagogical experiment involved 678 students obtaining educa-tion at teacher training college of Kharkiv Academy of Humanities and Pedagogy from the first to the fourth years of study, aged 15-19 years as well as 127 representatives of the teaching staff. According to the research outcomes, there is the need to intensify pedagogical staff’s efforts in terms of forming healthy lifestyle among students of adolescent and youth age. These efforts should be aimed at instilling certain behaviours by means of providing the students with the information concerning importance of health, attitude towards their own and other people’s health; at the formation of knowledge, abilities and skills, personal values, motives, interests related to health preservation and promotion; at the stimulation of students’ activities associated with preservation of their own health. У статті репрезентовано авторську позицію щодо розв’язання гострої проблеми сьогодення – формування здорового способу життя підлітків і молоді, які навчаються. Актуальність проблеми формування здорового способу життя молоді підтверджується результатами статистичних досліджень Міністерства охорони здоров’я України, за даними якого поширеним явищем серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів і студентської молоді стали тютюнопаління, вживання алкогольних напоїв і наркотиків, а також небезпечна статева поведінка. Метою статті є обґрунтування критеріально-діагностичної бази й оприлюднення результатів експерименталь-ного вивчення проблеми формування здорового способу життя студентів старшого підліткового та молодіжного віку в умовах педагогічного коледжу. Під час проведення педагогічного дослідження викорис-товувалися такі методи: спостереження за поведінкою студентів, бесіди, анкетування за авторськими анкетами для студентів і педагогічних працівників, опитування за авторською методикою. Діагностична робота проводи-лась у 2016-2017 н. р. у Харківському коледжі Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. В експерименті брали участь студенти, які навчаються за спеціальностями «Початкова освіта», «Дошкільна освіта», «Музичне мистецтво*», «Фізичне виховання*», «Соціальна педагогі-ка / Соціальна робота» з 1 по 4 курс, віком 15-19 років, загальною кількістю 678 осіб, а також 127 осіб педагогі-чних працівників. Для вивчення стану формування здорового способу життя підлітків і молоді, які навчаються, було обґрунтовано критерії: когнітивний, мотиваційний та поведінковий. На підставі дослідження визначено необхідність посилення роботи педагогічного колективу з формування здорового способу життя підлітків і молоді, які навчаються, спрямованої на прищеплення відповідної поведінки через надання інформації для усвідомлення цінності здоров’я та ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих, формування системи знань, умінь та навичок, особистісних цінностей, мотивів, інтересів щодо збереження та зміцнення здоров’я, стимулювання до активної діяльності особистості зі збереження власного здоров’я.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjecthealthy lifestyle formationuk
dc.subjectadolescents and youthuk
dc.subjectpedagogical educationuk
dc.subjectcriteria for experimental study of the formation of students’ healthy lifestylesuk
dc.subjectформування здорового способу життяuk
dc.subjectпідлітки та молодьuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectкритерії екс-периментального вивчення проблеми формування здорового способу життя студентівuk
dc.titleCurrent state and possibilities of forming healthy lifestyle among students of adolescent and youth age under conditions of social problems aggravation in Ukraineuk
dc.title.alternativeСучасний стан і перспективи формування здорового способу життя підлітків і молоді, які навчаються, в умовах загострення соціальних проблем в Україніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrychenko_2017.pdf553.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.