Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПак, Антонина-
dc.contributor.authorПак, Антоніна-
dc.contributor.authorPak, Antonina-
dc.date.accessioned2020-01-28T12:00:48Z-
dc.date.available2020-01-28T12:00:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПак А. Использование лингвострановедческого материала в процессе обучения корейскому языку украинских студентов / А. Пак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 116-121.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6141-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные аспекты использования лингвострановедческого материала в процессе обучения корейскому языку украинских студентов. Особую роль в статье отведено проблеме формирования у студентов высокого уровня коммуникативной компетенции в процессе изучения лингвострановедческого материала на занятиях по корейскому языку. В статье определяется ведущая роль лингвострановедческих материалов в формировании компетенций межкультурного диалога, освещаются основные проблемы формирования таких компетенций и даются конкретные рекомендации по их решению. Автором статьи проводится анализ современных исследований в области изучения внедрения в процесс обучения иностранному языку лингвострановедческого компонента. Детально проанализирована проблематика вопроса, позиционированы как решенные стороны проблемы, так и те, которым следует уделить дополнительное внимание в дальнейших исследованиях. У статті розглянуто основні аспекти використання лінгвокраєзнавчого матеріалу в процесі навчання корейської мови українських студентів. Особливу роль у статті приділено проблемі формування у студентів високого рівня комунікативної компетенції в процесі вивчення лінгвокраєзнавчого матеріалу на заняттях з корейської мови. У статті визначено провідну роль лінгвокраєзнавчих матеріалів у формуванні компетенцій міжкультурного діалогу, висвітлено основні проблеми розвитку таких компетенцій й подано конкретні рекомендації щодо їхнього вирішення. Автором статті проведено аналіз сучасних досліджень в області вивчення впровадження в процес навчання іноземної мови лінгвокраєзнавчого компонента. Детально аналізується проблематика питання, позиціоновано, як вирішені сторони проблеми, так і ті, яким слід приділити додаткову увагу в подальших дослідженнях. The article discusses the main aspects of the use of linguistic and regional material in the process of teaching the Korean language to Ukrainian students. A special role is given to the problem regarding the formation of students’ high level communicative competence in the process of studying linguistic and regional material during Korean classes. The article defines the leading role of linguistic and regional materials in the process enabling the formation of competences in intercultural dialogue; it highlights the main problems dealing with the development of the afore mentioned competences and gives specific recommendations to their solution. The author analyses modern research in the field of studying the introduction of a linguistic and regional components into the process of teaching a foreign language. The problematic issue is analysed in detail; both the resolved sides of the problem and those to which additional attention should be paid in further studies are positioned.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкорейский языкuk
dc.subjectметоды преподаванияuk
dc.subjectиностранный языкuk
dc.subjectлингвострановедениеuk
dc.subjectмежкультурное общениеuk
dc.subjectпроцесс обученияuk
dc.subjectкорейська моваuk
dc.subjectметоди викладанняuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectлінгвокраїнознавствоuk
dc.subjectміжкультурне спілкуванняuk
dc.subjectпроцес навчанняuk
dc.subjectthe Korean languageuk
dc.subjectteaching methodsuk
dc.subjecta foreign languageuk
dc.subjectlinguistic and regional studiesuk
dc.subjectintercultural communicationuk
dc.subjectthe learning processuk
dc.titleИспользование лингвострановедческого материала в процессе обучения корейскому языку украинских студентовuk
dc.title.alternativeВикористання лінгвокраєзнавчого матеріалу в процесі навчання корейської мови українських студентівuk
dc.title.alternativeThe use of linguistic and regional material in the process of teaching Korean to Ukrainian studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf274.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.