Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазорко, Ольга Валеріївна-
dc.contributor.authorLazorko, Olha-
dc.date.accessioned2020-01-27T12:49:34Z-
dc.date.available2020-01-27T12:49:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛазорко О. В. Соціально-фрустраційний вимір професійної безпеки в період вибору професії / О. В. Лазорко // Наука і освіта. - 2015. - №10. - С.80-85.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6099-
dc.description.abstractУ статті конкретизовано теоретико-методологічні аспекти вивчення феномену професійної безпеки особисто- сті в період вибору професії у ракурсі його соціально-фрустраційної детермінації. Окреслено основні аспекти запропо- нованої дослідницької позиції теоретичного аналізу і розробки програми емпірико-діагностичного вивчення. Теоретич- на концептуалізація проблеми торкається розгляду аспектів професійної безпеки особистості в період вибору профе- сії та специфіки переживання соціальної задоволеності юнаків як ознаки особистісної готовності підвищення якості професійного та особистого життя в майбутньому. Розроблена програма емпіричного дослідження, а також ком- плекс використаних методів математичної обробки результатів дослідження дає змогу конкретизувати зміст соціа- льно-фрустраційної детермінації вибору професії в старшому шкільному віці: послідовність збільшення показників рівня соціальної фрустрованості відображена у зміні її психологічних ознак від емансипованої самостійності, раціона- льної відповідальності до інтелектуального відчудження.This article elaborates the theoretical and methodological aspects of studying the phenomenon of professional of individual safety during the period of career choice in perspective of its socio-frustrational determination. The basic aspects of the proposed research position of theoretical analysis and empirical and diagnostic program elaboration are defined. The theoretical conceptualization of the problem concerns aspects of personality’s professional safety within the period of making a career choice and specific experience of young people social satisfaction as a sign of personal readiness to improve the quality of professional and personal life in the future. The program of empirical research and methods of complex mathematical processing of research results enable to concretize the content of socio-frustrational determination of career choice of senior school aged students: the consistency of the increase of social frustration level indicators is reflected in the change of its psychological features from emancipated independence, rational responsibili- ty to intellectual exclusion.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна безпека особистостіuk
dc.subjectпрофесійний вибірuk
dc.subjectпрофесійний намірuk
dc.subjectсоціальна фрустрованістьuk
dc.subjectстаршокласникuk
dc.subjectpersonal professional safityuk
dc.subjectprofessional choiceuk
dc.subjectprofessional intentuk
dc.subjectsocial frustrationuk
dc.subjectsenior school pupiluk
dc.titleСоціально-фрустраційний вимір професійної безпеки в період вибору професіїuk
dc.title.alternativeSocio-frustrational dimension of professional safety during the period of career choiceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lazorko.pdf261.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.