Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотловий, С. А.-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:55:43Z-
dc.date.available2020-01-23T11:55:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКотловий С. А. Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею / С. А. Котловий // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 228-233.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6068-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктного поведінки, а саме: об'єднання навчально-трудового колективу учнів у різних видах соціально значущої життєдіяльності; активізація конструктивного соціально-педагогічної взаємодії педагогів з вихованцями, вдосконалення соціально - педагогічної роботи в гуртожитку на основі індивідуально - диференційованої профілактичної роботи з учнями.У роботі визначені основні соціальні причини виникнення конфліктів і конфліктних форм поведінки в учнів професійно - технічних навчальних закладів , які розділені на чотири групи: 1 ) моральна незрілість особистості; 2 ) зруйнована соціальна середу, 3) індивідуально - біологічні особливості учнів ПТНЗ; 4 ) індивідуально - психологічні аномалії особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальний досвідuk
dc.subjectбезконфліктне поведінкаuk
dc.subjectучні професійного ліцеюuk
dc.subjectконструктивне соціально-педагогічна взаємодіяuk
dc.subjectсоціально-профілактична робота в гуртожиткуuk
dc.titleСоціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцеюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotlovyi.pdf426.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.