Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХаркавців, І. Р.-
dc.date.accessioned2020-01-22T11:30:15Z-
dc.date.available2020-01-22T11:30:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationХаркавців І. Р. До проблеми професійної самореалізації сучасного вчителя іноземної мови / І. Р. Харкавців // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 190-195.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6015-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування професійної самореалізації вчителя іноземних мов як суб’єкта своєї діяльності. Констатовано, що основними показниками самореалізації вчителя у професійній діяльності є творчість, активність, професійно-педагогічна культура, педагогічна позиція.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсучасний учитель іноземної мовиuk
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk
dc.subjectсаморозвиток учителяuk
dc.subjectпрофесійна компетенціяuk
dc.titleДо проблеми професійної самореалізації сучасного вчителя іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharkavtsiv.pdf419.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.