Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБикова, М. Л.-
dc.contributor.authorГромлюк, А. С.-
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:57:39Z-
dc.date.available2020-01-15T10:57:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБикова М. Л, Особливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентності / М. Л. Бикова, А. С. Громлюк, С. В. Іванова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 130-133.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5875-
dc.description.abstractРозглянуто специфіку застосування прийому складання (конструювання) завдань в умовах компетентнісного навчання: актуальність, етапне застосування, можливість використання на всіх рівнях математичної підготовки, відповідність тематики завдань напрямом підготовки.Рассмотрена специфика применения приема составления (конструирования) задач в условиях компетентносного обучения: актуальность, этапное применение, возможность использования на всех уровнях математической подготовки, соответствие тематики задач направлению подготовки. The peculiarities of the application of compiling (construction) task technique in the conditions of competency-based learning are considered: relevance, step-by-step application, possibility of use at all levels of mathematical preparation, correspondence of the subject of problems to the direction of training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» [та ін.]uk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectприйом самостійного складання задач учнямиuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectкомпетентностьuk
dc.subjectприем самостоятельного составления задач учащимисяuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjecttechnique of self-composing tasks by studentsuk
dc.titleОсобливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентностіuk
dc.title.alternativeОсобенности применения приема составления задач для получения математической компетентностиuk
dc.title.alternativePeculiarities of the application of the task scheduling to acquire mathematical competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bicova Marina, Gromlyuk Anna, Ivanova Svitlana.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.