Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарошкіна, Т. А.-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:17:29Z-
dc.date.available2020-01-15T10:17:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШарошкіна Т. А. Погляди К. М. Вентцеля на цілісність виховання особистості / Т. А. Шарошкіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 123-126.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5870-
dc.description.abstractУ статті аналізується педагогічна діяльність К. М. Вентцеля з позиції цілісного підходу у вихованні дитини. Автор звертає увагу на характеристику аксіоми цілісного виховання особистості, на яку наголошував у своїй науково-педагогічній діяльності Констянтин Миколайович Вентцель, зокрема, індивідуальність, свобода, гармонія, добро, любов, моральність, творчість.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectіндивідуальністьuk
dc.subjectсвободаuk
dc.subjectгармоніяuk
dc.subjectморальністьuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectцілісність вихованняuk
dc.titleПогляди К. М. Вентцеля на цілісність виховання особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sharoshkina.pdf407.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.