Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрифонова, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorTryfonova, Olena Sergyivna-
dc.date.accessioned2020-01-09T11:33:25Z-
dc.date.available2020-01-09T11:33:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationТрифонова О. С. До проблеми формування інтересу в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / О. С. Трифонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 6. – С. 165-168.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5622-
dc.description.abstractВивчаючи фактори, що позитивно впливають на підвищення інтересу дітей до знань, В.О. Сухомлинський визначив провідні принципи: принцип гуманізму, природо відповідності, активності й індивідуалізації. Отже, поради вченого й досі залишаються актуальними в умовах сьогодення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectформування інтересуuk
dc.subjectпедагогічна спадщинаuk
dc.subjectВ. О. Сухомлинськийuk
dc.titleДо проблеми формування інтересу в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинськогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trifonova.pdf140.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.