Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРикова, Л. Л.-
dc.date.accessioned2020-01-09T10:51:13Z-
dc.date.available2020-01-09T10:51:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРикова Л. Л. Моделювання як спосіб наочного відображення реальної дійсності в навчальному процесі / Л. Л. Рикова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 6. – С. 134-138.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5612-
dc.description.abstractThis article is devoted to the problem of using models as a means of displaying reality in teaching and science. It substantiates cognitive value of models; demonstrates the difference between scientific and training models presents classification due to the character of display by the model of the original. It is shown, that without dependence on the type of model it is always a homomorphic image of the original.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectспосіб наочного відображенняuk
dc.subjectреальна дійсністьuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleМоделювання як спосіб наочного відображення реальної дійсності в навчальному процесіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rykova.pdf189.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.