Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИвасюк, Надежда Алексеевна-
dc.contributor.authorІвасюк, Надія Олексіївна-
dc.contributor.authorIvasyuk, Nadіya Oleksіїvna-
dc.date.accessioned2019-12-19T14:28:49Z-
dc.date.available2019-12-19T14:28:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationИвасюк Н. А. Синтез средств обучения профильной и иноязычной речевой деятельности в условиях интегрированного обучения / Н. А. Ивасюк // Наука і освіта. - 2015. - №4. - с.37-45.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются идеальные и материальные средства обучения, их взаимосвязь, некоторые механизмы трансформации процедуры обучения в зависимости от применяемых подходов, средств обучения, в частности интегрированного обучения в ВУЗе. Также рассматриваются технические средства обучения, возможность их объединения с идеальными в синергетическом поле образования, ставится задача показать их как инструмент линейного и нелинейного мышления преподавателя и студента, осознания экстенсивной и интенсивной интеграции дисциплин в ВУЗе.У статті розглядаються ідеальні та матеріальні засоби навчання, їх взаємозв’язок, деякі механізми транс- формації процедури навчання залежно від застосованих підходів, засобів навчання, зокрема інтегрованого на- вчання у ВНЗ. Також розглядаються технічні засоби навчання, можливість їх об’єднання з ідеальними, в синер- гетичному полі освіти ставиться завдання показати їх як інструмент лінійного та нелінійного мислення викла- дача та студента, усвідомлення екстенсивної та інтенсивної інтеграції дисциплін у ВНЗ. Цей підхід призведе до збільшення інформаційної місткості сформованих понять, поглиблення сутнісної сторони цих понять, вдоско- налення послідовності їх розвитку, формування концептуального мислення, усвідомлення системності знань, поглиблення усвідомленості засвоєних знань. Можна виділити три якісно різні сукупності функціональних блоків як найбільш вдалу модель діяльності, що навчає іноземній мові: 1) периферичні блоки сприйняття мовної інформації; 2) власне мовні структури, що забезпечують зберігання лексичної інформації та граматичних операцій-слів; 3) немовні структури, що найбільш тісним чином пов’язані зі змістом мовлення. Наведені структури, як вже було досліджено, складають модель діяльності, що навчає іноземній мові, яка є вдалою завдяки системному підходу, в тому числі і щодо використання засобів навчання. У статті ми не зможемо поступово розглянути всі ідеальні та матеріальні засоби навчання, які необхідно синтезувати з метою створення інте- грованої моделі навчання. Розглянемо можливості лише найсучасніших засобів навчання, застосування яких, в суку- пності з нетехнічними, робить навчальний процес ефективним, таким, що візуально запам’ятовується, об’ємними з точки зору впливу на мозкові центри лівої та правої півкуль студентів. До таких технічних засобів ми відносимо му- льтимедійні засоби навчання: лінгвістичну мультимедійну лабораторію з інтерактивною дошкою та комп’ютерним забезпеченням, інтернет-ресурси з можливостями роботи з навчальними програмами в індивідуальному та мереже- ному режимі, «on-line» режимі, режимі дистанційного навчання, тренажери.Ideal and material teaching aids, their interconnection, some mechanisms of transforming teaching procedures in dependence to applicable approaches, teaching aids, in particular integrative / content-based teaching in the institute are considered out in the article. The author also considered out technical teaching aids, the possibility of their combination with the ideal ones in synergic educational field. The task is set out to show them as an instrument of linear and non-linear thinking of a teacher and a student, comprehension of extensive and intensive integration of subjects in the insti- tute. The most effective model of the activity of teaching a foreign language can be defined as composed of: 1) peripheral units of comprehensing verbal information; 2) language structures themselves, as database of lexical knowledge and grammar operations; 3) non-language structures connected with these peripheral units. The above mentioned structures, as it was investigated, compose the model of teaching foreign language activity which will provide this systematic approach including teaching aids application. This approach will lead to the increase of information capacity of the conceptions formulated, intensification of the essentiality of these notions, improving the sequence of their development. It is also supposed to build up conceptual thinking, comprehension of systematic know- ledge, intensification of the awareness of the knowledge acquired. In this article we can`t consider out in detail all the ideal and material teaching aids which are to be synthesized in order to create the integrated teaching model. We will investigate only the perspectives of the most modern teaching aids, application of which in composition with non- technical ones contributes to the efficiency of the teaching process, making it more demonstrative, stereographic from the point of view of its influencing the brain centers of left and right hemispheres of learners. To such technical aids, we refer multimedia teaching aids such as linguistic multimedia laboratory with the interactive SMART-board and soft- ware, Internet resources with teaching programs for students` individual work and from server, “on-line” distant learn- ing mode and simulators.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectидеальные и материальные средства обученияuk
dc.subjectтрансформация обученияuk
dc.subjectсинергетическое полеuk
dc.subjectлинейное и нелинейное мышлениеuk
dc.subjectинтеграцияuk
dc.subjectідеальні та матеріальні засоби навчанняuk
dc.subjectтрансформація навчанняuk
dc.subjectсинергетичне полеuk
dc.subjectлінійне та нелінійне мисленняuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінформаційна ємністьuk
dc.subjectусвідомленістьuk
dc.subjectсистемність знаньuk
dc.subjectideal and material teaching aidsuk
dc.subjectteaching transformationuk
dc.subjectsynergetic fielduk
dc.subjectlinear and non-linear thinkinguk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectinformation capacityuk
dc.subjectawarenessuk
dc.subjectsystematic knowledgeuk
dc.titleСинтез средств обучения профильной и иноязычной речевой деятельности в условиях интегрированного обученияuk
dc.title.alternativeСинтез засобів навчання профільної та іншомовної мовленевої діяльності в умовах інтегрованого навчанняuk
dc.title.alternativeSynthesis of teaching aids of subject-based and foreign language verbal activity in conditions of integrated teachinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivasiuk.pdf262.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.