Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛанова, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorLanova, Oksana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-12-18T08:31:26Z-
dc.date.available2019-12-18T08:31:26Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛанова О. В. Розробка системи вправ для навчання студентів коректного використання засобів просодичного оформлення дидактичних текстів на іноземній мові / О. В. Ланова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 157-160.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5446-
dc.description.abstractтекстів монологічного характеру з метою підготовки майбутніх учителів до навчання молодших школярів іноземної мови. Данная работа посвящена анализу основных требований к разработке системы упражнений при реализации методики обучения студентов корректному использованию просодического оформления иноязычных дидактических текстов монологического характера с целью подготовки будущих учителей к обучению младших школьников иностранным языкам. The work is dedicated to analysis of main requirements to working out the system of exercises for teaching students to use prosody correctly while coding foreign language didactic text. This improves training students for teaching foreign languages to junior schoolchildren.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectзасоби просодичного оформленняuk
dc.subjectдидактичні текстиuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.titleРозробка системи вправ для навчання студентів коректного використання засобів просодичного оформлення дидактичних текстів на іноземній мовіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lanova.pdf155.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.