Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловченко, Олексій Іванович-
dc.contributor.authorГоловченко, Алексей Иванович-
dc.contributor.authorHolovcenko, Oleksii-
dc.date.accessioned2019-12-12T14:05:05Z-
dc.date.available2019-12-12T14:05:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГоловченко О. І. Психофізичний стан студенток педагогічної галузі при вивченні навчальної дисципліни «Фізичне Виховання» / О. І. Головченко // Наука і освіта. - 2015. - №4. - С.56-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5397-
dc.description.abstractОбстежений контингент студентів характеризується середнім рівнем фізичного стану (38,3%) що свідчить про задовільний стан фізичного розвитку та серцево-судинної системи студентів. Рухова активність студентів за енерговитратами вищі за вікову норму (2620, 8+65, 6 ккал). У результатті дослідження встановлена структура становить вподобань: легка атлетика (32, 6+4, 8%) спортивні ігри, зокрема футбол (23,9+4,5%), баскетбол, 17, 4+3, 9%). Стан здоров`я та рівень фізичної підготовки студентів знаходиться на доброму рівні (59,8+5,1%), (54,3+5,2% відповідно). Провідними мотивами до занять фізичною кульутрою у вищому навчальному закладі є форма занять у вигляді туристичних походів (78,3+4,3%), створення фізкультурних свят (72, 8+4,6%) та навчання дисципліні та організованості (50, +5,2%). Обследован контингент студентов характеризуется средним уровнем физического состояния (38,3%) что свидетельствует об удовлетворительном состоянии физического развития и сердечно-сосудистой системы студентов. Двигательная активность студентов по энергозатратам выше возрастной нормы (2620, 8 + 65, 6 ккал). В результатти исследования установлена ​​структура составляет предпочтений: легкая атлетика (32, 6 + 4, 8%) спортивные игры, в частности футбол (23,9 + 4,5%), баскетбол, 17, 4 + 3, 9%). Состояние здоровья и уровень физической подготовки студентов находится на хорошем уровне (59,8 + 5,1%), (54,3 + 5,2% соответственно). Ведущими мотивами к занятиям физической культуре в высшем учебном заведении есть форма занятий в виде туристических походов (78,3 + 4,3%), создание физкультурных праздников (72, 8 + 4,6%) и обучения дисциплине и организованности (50, + 5,2%).The surveyed contingent of students is characterized by an average level of physical condition (38.3%), which indicates a satisfactory state of physical development and cardiovascular system of students. The motor activity of students in energy consumption is higher than the age norm (2620, 8 + 65, 6 kcal). As a result of the study, the established structure is a preference: athletics (32, 6 + 4, 8%) sports games, in particular football (23,9 + 4,5%), basketball, 17, 4 + 3, 9%). The state of health and physical fitness of students is at a good level (59.8 + 5.1%), (54.3 + 5.2% respectively). The leading motives for physical education in higher education are the form of training in the form of hiking (78.3 + 4.3%), the creation of physical culture holidays (72, 8 + 4.6%) and training discipline and organization (50, + 5.2%).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectфіізичний станuk
dc.subjectфізична активністьuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectфизическое состояниеuk
dc.subjectфизическая активностьuk
dc.subjectмотивыuk
dc.subjectстудентыuk
dc.subjectphusical fitnessuk
dc.subjectphusical activityuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleПсихофізичний стан студенток педагогічної галузі при вивченні навчальної дисципліни «Фізичне Виховання»uk
dc.title.alternativeПсихофизический студенческий педагогический колледж в Виченской общеобразовательной дисциплине «Фізичне Виховання»uk
dc.title.alternativePsychophysical camp of students of pedagogical galuzi at vivchenny primary discipline "Physical Vikhovannya"uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovchenko.pdf236.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.