Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогданова, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorBohdanova, Inna Mikhailivna-
dc.date.accessioned2019-12-12T07:35:35Z-
dc.date.available2019-12-12T07:35:35Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБогданова І. М. Стан впровадження нових педагогічних технологій у навчально-виховний процес вищого педагогічного закладу освіти / І. М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 73-77.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5388-
dc.description.abstractThe article analyses the use of three classes of process-activity technologies: the personality oriented, practically oriented and informational-communicative ones in the educative process of the system of training future teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстанuk
dc.subjectвпровадженняuk
dc.subjectнові педагогічні технологіїuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectвищий педагогічний заклад освітиuk
dc.titleСтан впровадження нових педагогічних технологій у навчально-виховний процес вищого педагогічного закладу освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogdanova.pdf164.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.