Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5372
Назва: Оценка общего функционального состояния центральной нервной системы у студенток, обучающихся на 3 курсах высших учебных заведений
Інші назви: Оцінка загального функціонального стану центральної нервової системи у студенток, що навчаються на 3 курсах вищих навчальних закладів
Assessment of central nervous system general functional state of third-year students of higner educational instututions
Автори: Бобро, Елена Валерьевна
Бобро, Олена Валеріївна
Bobro, Olena Valeriivna
Ключові слова: центральная нервная система
общее функциональное состояние
нагрузка с реверсом
центральна нервова система (ЦНС)
загальний функціональний стан (ОФС)
навантаження з реверсом
the Central nervous system (CNS)
general functional state (GFS)
loading with a reverser
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Бобро Е. В. Оценка общего функционального состояния центральной нервной системы у студенток, обучающихся на 3 курсах высших учебных заведений / Е. В. Бобро // Наука і освіта. - №4. - 2015. - С. 17-22.
Короткий огляд (реферат): Работа посвящена изучению проблемы общего функционального состояния центральной нервной системы и особенностей протекания нейрофизиологических процессов у студенток 3 курсов высших учебных заведений. Выявлено, что в процессе обучения у студенток к 3-му курсу наблюдается тенденция к повышению средних значений исследуемых показателей.Робота присвячена вивченню проблеми загального функціонального стану центральної нервової системи і особливостей протікання нейрофізіологічних процесів у студенток 3-х курсів вищих навчальних закладів. Ней-роендокринні організації в юнацькому віці мають вплив на всі фізіологічні функції організму: фізичні, психічні та інтелектуальні. Цей віковий період характеризується різноманітними і складними змінами функціонального стану організму. Вік і стать студентів мають вплив на психофізіологічні показники загального функціонального стану. Функціональний стан відповідає за адаптацію до тренувального процесу. Вивчення процесів, що відбу-ваються в нервовій системі студентів, є актуальною науковою і прикладною задачею. Дослідження показників загального функціонального стану центральної нервової системи проводилися в групах здорових студентів. Був проведений аналіз отриманих даних в кожній окремій групі. Зроблено порівняльний аналіз між групами даних. Вивчення загального функціонального стану центральної нервової системи у студентів 3 курсу проводили в стані спокою. Вивчення загального функціонального стану проводили після виконання навантаження з ревер-сом за результатами простої візуально-рухової реакції. Дослідження показали, що на шостій хвилині віднов-лення після навантаження з реверсом в групі студентів спостерігалося збільшення показників на 52%. Це гово-рить про те, що реакція структур центральної нервової системи на навантаження під час досліджень була адек-ватною, в юнацькому віці спостерігається ефективна рухова реакція на зовнішні подразники. Після наванта-ження з реверсом виявлені два основних типи реакції: зниження основних показників і збільшення основних показників загального функціонального стану. Цей метод досліджень застосуємо для отримання інформації в прикладних областях фізіології людини.This article is devoted to the study of the problems of the Central nervous system functional state and neurophysio-logical processes of third-year students of higher education institutions. Neuroendocrine organizations influence all physiological functions of a young organism: physical, mental and intellectual ones. This age period is characterized by diverse and complex changes of a functional state of an organism. Gender and age of students influence the psycho-physiological indicators of the general functional state. Functional state is responsible for adaptation to the training process. Studying the processes which take place in the nervous system of students is a relevant scientific and applied problem. Researches of indicators of general functional state of Central nervous system were carried out in groups of healthy students. The analysis of the obtained data in each group has been performed; then the comparative analysis be-tween data groups has been carried out. The author has researched resting general functional state of third-year stu-dents’ central nervous system. The investigation of the general functional state was carried out after doing exercises with a reverser according to the results of simple visual-motor reaction. The examination has shown that there was a 52% increase in indicators in the group of students at the sixth minute of having rest after doing exercises with a revers-er. It indicates that the reaction of the Central nervous system structures to the exercises during the examination was adequate. After doing exercises with a reverser two main types of reaction have been revealed: decrease and increase in the main indices of general functional state. It should be noted that the second type of reaction is more typical for the investigated students. This research method is applied for obtaining data in applied areas of human physiology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5372
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bobro.pdf277.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.