Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павловна-
dc.contributor.authorДончук, Максим-
dc.contributor.authorDonchuk, Maxym-
dc.contributor.authorДончук, Максим-
dc.date.accessioned2019-12-09T11:37:30Z-
dc.date.available2019-12-09T11:37:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБойко О. П. Використання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Щпрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатики / О. П. Бойко, М. Дончук // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С.123-124.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми змішаного навчання у шкільному курсі інформатики. Змішане навчання вважається ефективним, оскільки створює умови для розв’язання основної проблеми традиційного навчання, що полягає в обмеженні можливостей реалізації та розвитку потенційних здібностей школярів. В статье рассматриваются проблемы смешанного обучения в школьном курсе информатики. Смешанное обучение считается эффективным, поскольку создает условия для решения основной проблемы традиционного обучения, заключается в ограничении возможностей реализации и развития потенциальных способностей школьников. he article deals with the problems of blended learning in a school computer science course. Blended learning is considered effective because it creates the conditions for solving the main problem of traditional learning, which is to limit the ability to realize and develop the potential abilities of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectтекстові даніuk
dc.subjectінформатика в школіuk
dc.subjectопрацювання текстових данихuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectтекстовые данныеuk
dc.subjectинформатика в школеuk
dc.subjectобработки текстовых данныхuk
dc.subjectсмешанное обучениеuk
dc.subjecttext datauk
dc.subjectcomputer science at schooluk
dc.subjectprocessing of text datauk
dc.subjectprocessing of text datauk
dc.titleВикористання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Опрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатикиuk
dc.title.alternativeUsing blended learning as part of the study section "Processing of text data" in the school course of computer scienceuk
dc.title.alternativeИспользование смешанного обучения в рамках изучения раздела «Oбработки текстовых данных» в школьном курсе информатикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Using blended learning as part of the study.pdf452.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.