Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковлева, Марина Викторовна-
dc.contributor.authorЯковлєва, Марина Вікторівна-
dc.contributor.authorYakovleva, Maryna Viktorivna-
dc.contributor.authorМазурок, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorМазурок, Татьяна Леонидовна-
dc.contributor.authorMazurok, Tetyana Leonidivna-
dc.date.accessioned2019-12-09T10:51:20Z-
dc.date.available2019-12-09T10:51:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5319-
dc.description.abstractВ даному досліджені визначено найбільш доцільними засобами для надання адаптивних властивостей системі управління навчанням наступні сучасні технології: технологія управління базами даних, експертне логічне виведення, нечітке логічне виведення, нейромережеве управління. Всі ці засоби становлять основу для реалізації запропонованої структурно-функціональної схеми адаптивного управління навчанням. Проведено дослідження ознак адаптивності в прикладі реалізації педагогічній системі, що розроблено, на основі анкетування учнів, вчителя та спостерігача (викладача ЗВО). In this study, the most appropriate means for providing adaptive properties to the learning management system are the following modern technologies: database management technology, expert logical inference, fuzzy logical inference, neural network management. The study of adaptive features in the example of implementation of the pedagogical system developed based on the questionnaire of students, teacher and observer (teacher of ZVO).. В данном исследовании определены наиболее целесообразными средствами для оказания адаптивных свойств системе управления обучением следующие современные технологии: технология управления базами данных, экспертно-логический вывод, нечеткий логический вывод, нейросетевое управление. Все эти средства составляют основу для реализации предложенной структурно-функциональной схемы адаптивного управления обучением. Проведено исследование признаков адаптивности в примере реализации педагогической системе, разработано на основе анкетирования учеников, учителя и наблюдателя (преподавателя ЗВО).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЯковлева М. В. Основні напрями застосування сучасних інформаційних технологій в якості засобів адаптивного управління навчанням / м. В. Яковлева, Мазурок Т. Л. // // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 115-117.uk
dc.subjectреформування освітиuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectадаптивне управління навчаннямuk
dc.subjectавтоматизована дидактична системаuk
dc.subjectреформирование образованияuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectадаптивное управление обучениемuk
dc.subjectавтоматизированная дидактическая системаuk
dc.subjecteducation reformuk
dc.subjectInformation Technologyuk
dc.subjectadaptive learning managementuk
dc.subjectautomated didactic systemuk
dc.titleОсновні напрями застосування сучасних інформаційних технологій в якості засобів адаптивного управління навчаннямuk
dc.title.alternativeОсновные направления применения современных информационных технологий в качестве средств адаптивного управления обучениемuk
dc.title.alternativeMain directions of application of modern information technologies as means of adaptive learning managementuk
dc.typeArticleuk
dcterms.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України-
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The main directions of application of modern information.pdf390.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.