Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-12-06T12:12:43Z-
dc.date.available2019-12-06T12:12:43Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationCкворцова С. О. Розв’язування задач на пропорційне ділення / С. О. Cкворцова // Початкова школа. – 2000. – № 3 (369). – С. 15 – 18.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5303-
dc.description.abstractЗагальноприйнятою в методиці математики є думка про те, що під час ознайомлення з задачами на пропорційне ділення краще пропонувати їх не в готовому вигляді, а складати разом з дітьми задачі на знаходження четвертого пропорційного. Це допоможе учням побачити зв'язки між задачами цих видів, що у свою чергу пришвидшить узагальнення способу їх розв'язування. Для відповіді на запитання задач нового виду теж треба знати значення однакової величини, а тут його неможливо знайти за даними двох величин одного із випадків, про які йдеться в задачі, тобто спосіб знаходження значення однакової величини в цих задачах інший — за загальною кількістю двох величин. Таким чином, короткий запис задачі на знаходження четвертого пропорційного перетворюється в короткий запис задачі на пропорційне ділення та діти складають за ним умову задачі нового виду.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМіністерство освіти і науки Україниuk
dc.subjectзадачі на пропорційне діленняuk
dc.subjectрозв’язування задачuk
dc.titleРозв'язування задач на пропорційне діленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvyazuvannya zadach na proporcijne dilennya .pdf228.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.