Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5303Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Скворцова, Світлана Олексіївна | - |
| dc.contributor.author | Skvortsova, Svitlana Oleksiivna | - |
| dc.date.accessioned | 2019-12-06T12:12:43Z | - |
| dc.date.available | 2019-12-06T12:12:43Z | - |
| dc.date.issued | 2000 | - |
| dc.identifier.citation | Cкворцова С. О. Розв’язування задач на пропорційне ділення / С. О. Cкворцова // Початкова школа. – 2000. – № 3 (369). – С. 15 – 18. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5303 | - |
| dc.description.abstract | Загальноприйнятою в методиці математики є думка про те, що під час ознайомлення з задачами на пропорційне ділення краще пропонувати їх не в готовому вигляді, а складати разом з дітьми задачі на знаходження четвертого пропорційного. Це допоможе учням побачити зв'язки між задачами цих видів, що у свою чергу пришвидшить узагальнення способу їх розв'язування. Для відповіді на запитання задач нового виду теж треба знати значення однакової величини, а тут його неможливо знайти за даними двох величин одного із випадків, про які йдеться в задачі, тобто спосіб знаходження значення однакової величини в цих задачах інший — за загальною кількістю двох величин. Таким чином, короткий запис задачі на знаходження четвертого пропорційного перетворюється в короткий запис задачі на пропорційне ділення та діти складають за ним умову задачі нового виду. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Міністерство освіти і науки України | uk |
| dc.subject | задачі на пропорційне ділення | uk |
| dc.subject | розв’язування задач | uk |
| dc.title | Розв'язування задач на пропорційне ділення | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Rozvyazuvannya zadach na proporcijne dilennya .pdf | 228.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.