Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаришкіна, Ольга Віталіївна-
dc.contributor.authorNaryshkina, Olha-
dc.contributor.authorPlokhikh, Victor Volodymyrovich-
dc.date.accessioned2019-12-04T14:37:01Z-
dc.date.available2019-12-04T14:37:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНаришкіна О. В. Вплив різноманітного звукового фону діяльності на ефективність короткочасної пам’яті студентів / О. В. Наришкіна, В. В. Плохіх // Наука і освіта. - №1. - 2015. - С. 120-125uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5269-
dc.description.abstractМузика суттєвим чином впливає на психічний стан та діяльність людини. У зв’язку з широким використанням студентами загальнодоступної аудіоапаратури актуальним є питання про вплив музичного фону на ефективність їх навчальної діяльності. Емпіричне визначення ефективності короткочасної пам'яті у 49 досліджуваних-студентів при запам’ятовуванні цифр та текстового матеріалу проводилося в лабораторному експерименті з застосуванням комп'ютерної техніки. Встановлено, що в умовах нетривалого фонового впливу виразної ритмічної музики ефективність короткочасного смислового запам’ятовування у студентів суттєво знижується, порівняно і з умовами фонової тиші, і з умовами мелодійного музичного супроводу мнемічної діяльності. Вплив нетривалого мелодійного та виразного ритмічного музичного фону на ефективність короткочасного запам’ятовування цифр не виявлено. р. Music considerably influences psychical and physiological processes of a person. Memory is considered as basic psychic process in academic activity of students. Mnemic processes are impacted by many factors of academic activity. Students more and more often use certain background music in the process of studying. Therefore the purpose of this study is to determine peculiarities of short influence of various background sounds of mnemic activity on the effectiveness of short memory of students when a text or numbers are memorized. 49 students were examined in this research. The experiment was carried out with the use of computer techniques. In order to determine the effectivenessuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмнемiчнi процесиuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectкороткочасна пам'ятьuk
dc.subjectритмuk
dc.subjectсмислове запам'ятовуванняuk
dc.subjectритмuk
dc.subjectmnemic processesuk
dc.subjectactivityuk
dc.subjectshort memoryuk
dc.subjectbackground sounduk
dc.subjectrhythmuk
dc.subjectmemorization of senseuk
dc.titleВплив різноманітного звукового фону діяльності на ефективність короткочасної пам’яті студентівuk
dc.title.alternativeInfluence of farious backgroubd activity sounds on effectiveness of students`short memoryuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naryshkina.pdf334.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.