Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркасов, М. П.-
dc.date.accessioned2019-12-03T14:40:29Z-
dc.date.available2019-12-03T14:40:29Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5245-
dc.description.abstractУ статті визначенно наявность зв’язку між системою мовленнєво- семантичного суб’єктивного рівневого оцінювання (МСОР) людиною явищами, предметів, інших людей та мовними особливостями мовленнєвої особистості, а також визначення можливості впливу на її формування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмовна особистістьuk
dc.subjectмовленнєво-семантичне оцінюванняuk
dc.subjectявища дійсностіuk
dc.subjectформування мовної особистостіuk
dc.subjectсуб'єктивне оцінюванняuk
dc.titleФормування мовної особистості й рівні суб'єктивного мовленнєво-семантичного оцінювання явищ дійсностіuk
dc.title.alternativeЧеркасов М. П. Формування мовної особистості й рівні суб'єктивного мовленнєво-семантичного оцінювання явищ дійсності / М. П. Черкасов // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 221-224.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
74.pdf220.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.