Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-12-03T13:10:18Z-
dc.date.available2019-12-03T13:10:18Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationІванова С. В. Сучасні підходи до проблеми класифікації методів навчання математики / С. В. Іванова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 192-194.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5229-
dc.description.abstractУ статті розглянуті сучасні підходи до класифікації методів навчання в дидактиці і в методиці навчання математики. Запропоновано класифікацію методів навчання математики в школі, відповідна сучасним тенденціям в математичній освіті. В статье рассмотрены современные подходы к The article discusses modern approaches to classification of teaching methods in didactics and in teaching methods of mathematics. A classification of the methods of teaching mathematics at school is proposed, which corresponds to modern trends in mathematical education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectсучасні підходиuk
dc.subjectкласифікація методівuk
dc.subjectпроблеми класифікаціїuk
dc.subjectметодика математикиuk
dc.subjectlearning mathuk
dc.subjectteaching methodsuk
dc.subjectmodern approachesuk
dc.subjectclassification of methodsuk
dc.subjectclassification problemsuk
dc.subjectmethodology of mathematicsuk
dc.titleСучасні підходи до проблеми класифікації методів навчання математикиuk
dc.title.alternativeModern approaches to the problem of classification of methods of teaching mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65.pdf192.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.