Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorИрхина, Юлиана Валентиновна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2019-12-03T12:39:19Z-
dc.date.available2019-12-03T12:39:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationІрхіна Ю. В. Навчальний посібник з англійської мови для студентів магістрів факультету дошкільного виховання педагогічних вузів [перероб.] / Ірхіна Ю. В. – Одеса : Вид-во ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2015. – 56 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5222-
dc.description.abstractНавчальний посібник, спрямований на формування професійної, комунікативної та методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. Авторка ґрунтовно досліджує сучасні тенденції підготовки фахівців з іноземних мов, досвід викладання іноземних мов у ВНЗ, у контексті діалогу культур, впровадження інноваційних технологій у навчально-професійну підготовку майбутніх учителів факультету дошкільного виховання, зокрема: дискусія, граматичні концепти, самостійна робота. Вагоме значення роботи полягає у тому, що подається цілісна методична концепція формування системно-комунікативної та методичної компетенції студентів педагогічних ВНЗ. Практична значущість рецензованого посібника полягає у тому, що він відображає всі аспекти навчання англійської мови факультету дошкільного виховання для студентів магістів педагогічних ВНЗ.Навчальний посібник розроблено на основі системно-комунікативного методу професора Мартинової Р. Ю., яких ґрунтується на наступних принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям магістрів, мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів магістрів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях; переходу до вивчення наступного матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; систематичного заохочення магістрів до навчання й обговорення даних тем; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. Даний посібник засновано на засадах інтегрованого процесу навчання, в якому синтезовані цілі, зміст, методи і засоби навчання професійної та англомовної діяльності. Навчальний посібник рекомендовано для магістрів та студентів вищих навчальних закладів спеціальності дошкільна освіта.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectпосібникuk
dc.subjectмайбутні вчителі іноземних мовuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectконцепція формування системно-комунікативної та методичної компетенції студентівuk
dc.titleEnglish for holders of a master’s degree of preschool educationuk
dc.title.alternativeНавчальний посібник для магістрів факультету дошкільного виховання педагогічних вузівuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
English for holders of.pdf720.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.