Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостенко, Ростислав Валерійович-
dc.contributor.authorKostenko, Rostyslav Valeriyovych-
dc.date.accessioned2019-12-02T09:25:54Z-
dc.date.available2019-12-02T09:25:54Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКостенко Р. В. Діагностика сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії / Р. В. Костенко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 156-160.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5156-
dc.description.abstractСтаття присвячена діагностиці сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії. Визначено критерії сформованості соціальних цінностей, виділені компоненти даного феномена. Відображено чотири нормативні моделі рівнів сформованості соціальних цінностей. Наведені приклади анкет, використаних при діагностиці сформованості соціальних цінностей. The article describes diagnostics of social values of future history teachers; ascertains criteria of development of social values; points out some components of the mentioned phenomenon; displays four normative models of levels of social values development; demonstrates some examples of questionnaires used when diagnosing the levels of social values development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсоціальні цінностіuk
dc.subjectsocial valuesuk
dc.subjectмайбутні вчителі історіїuk
dc.subjectfuture history teachersuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.titleДіагностика сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історіїuk
dc.title.alternativeDiagnosis of the formation of social values ​​of future history teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf179.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.