Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСолом'яний, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorSolomianyi, Oleksandr Mykolayovуch-
dc.date.accessioned2019-11-28T08:24:40Z-
dc.date.available2019-11-28T08:24:40Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСолом'яний О. М. Педагогічне проектування як складова професійної діяльності викладача вищої школи / О. М. Солом'яний // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 130-132.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5072-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема педагогічного проектування, як однієї зі складових професійної діяльності викладача вищої школи. Розкривається сутність педагогічного проектування, його специфіка, функції і компоненти, види і типи, цінність і ефективність, обговорюється готовність викладачів вищої школи до педагогічного проектування з використанням комп'ютерних технологій..The article deals with the problem of pedagogical designing as one of the components of professional activity of the high school teacher. The author shows the essence of pedagogical designing, its specificity, functions and components, kinds and types, value and efficiency; comments upon readiness of high school teachers for pedagogical designing with the use of computer technologies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.subjectвикладач вищої школиuk
dc.subjecthigh school teacheruk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.titleПедагогічне проектування як складова професійної діяльності викладача вищої школиuk
dc.title.alternativePedagogical design as a component of the professional activity of a teacher of higher educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf135.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.