Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБасанець, Лука Валерійович-
dc.contributor.authorBassanets, Luka Valeriyovych-
dc.date.accessioned2019-11-28T08:05:33Z-
dc.date.available2019-11-28T08:05:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБасанець Л. В. Візуальне наповнення рисунка / Л. В. Басанець // І Міжнародна науково-практична конференція «Візуальне мистецтво і дизайн: інновації у вищій художній школі», 2019. Одеса: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського - с.1-3.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5068-
dc.description.abstractВ тезах розглядається позиція щодо ролі графічних засобів, (як будівельних елементів зображення і основних носіїв його візуального наповнення і впливу) в трьох можливих напрямках розвитку рисунка – реалістичному, умовно-предметному та абстрактному і наголошується, що відштовхуючись від цього повинен будуватися сучасний процес опанування образотворчою мовою рисунка. The thesis deals with the position of the role of graphic means (as building elements of the image and the main carriers of its visual filling and influence) in three possible directions of the drawing's development - realistic, conditionally-subject and abstract, and emphasizes that on this basis the modern process of mastering the visual should be built. in the language of the drawing.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectрисунокuk
dc.subjectреалістичне зображенняuk
dc.subjectграфічні засобиuk
dc.subjectобразотворча моваuk
dc.subjectвізуальне звучання засобівuk
dc.subjectлініяuk
dc.subjectштрихuk
dc.titleВізуальне наповнення рисункаuk
dc.title.alternativeVisual filling of drawinguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Basanets. Tezu.pdf192.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.