Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5038
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, С. А. | - |
dc.contributor.author | Litvinenko, S. A. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-27T08:01:06Z | - |
dc.date.available | 2019-11-27T08:01:06Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Литвиненко С. А. Професійно-педагогічна підготовка студентів: герменевтичний підхід / С. А. Литвиненко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 115-117. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5038 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто герменевтичний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Автором здійснено аналіз теоретичних підходів до педагогічної герменевтики, розкрито особливості герменевтической інтерпретації педагогічного знання. The article presents the Hermeneutic Approach to professional pedagogical training of future specialist. The author realizes some analysis of theoretical approaches to the Pedagogical Hermeneutics; reveals some particularities of Hermeneutic interpreting of pedagogical knowledge. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх спеціалістів | uk |
dc.subject | training of future specialists | uk |
dc.subject | герменевтичний підхід | uk |
dc.subject | hermeneutic approach | uk |
dc.subject | педагогічна герменевтика | uk |
dc.subject | pedagogical hermeneutics | uk |
dc.title | Професійно-педагогічна підготовка студентів: герменевтичний підхід | uk |
dc.title.alternative | Vocational and pedagogical training of students: a hermeneutical approach | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2006 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
36 (1).pdf | 137.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.