Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелков, В. Ю.-
dc.date.accessioned2019-11-27T07:34:09Z-
dc.date.available2019-11-27T07:34:09Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШелков В. Ю. Психологічні детермінанти саморегуляції / В. Ю. Шелков // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 46-49.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5035-
dc.description.abstractАвтор доводить до висновку те, що в цілому ціннісно-орієнтаційний підхід відзначився виділенням ціннісної орієнтації та спрямованості як важливих компонентів процесу саморегуляції.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдетермінантuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.titleПсихологічні детермінанти саморегуляціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chelkov.pdf80.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.