Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТубичко, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorTubychko, Yuliia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T12:14:06Z-
dc.date.available2019-11-19T12:14:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТубичко Ю. О. Стан мовленнєвого розвитку у старших дошкільників зі стертою формою дизартрії, як передумова оволодіння письмовим мовленням / О. Ю. Тубичко // Наука і освіта: науково-практичний журнал. – Одеса: ПНПУ імені К.Д. Ушинського, 2010. - № 6. - С. 192-196.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4866-
dc.description.abstractУ статті розглянуто стан мовленнєвих функцій у старших дошкільників зі стертою формою дизартрії. Визначено порушення в структурі дефекту в дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії, які зумовлюють оволодіння письмом. The article analyzes the state of speech functions of senior pre-schoolers with a trite form of dysarthria; determines violations in the structure of defect of senior pre-schoolers with a trite form of dysarthria, the former stipulating difficulty in mastering writing.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectдизартріяuk
dc.subjectдисграфіяuk
dc.subjectписьмове мовленняuk
dc.subjectspeechuk
dc.subjectdysarthriauk
dc.subjectdysgraphyuk
dc.subjectwriting speechuk
dc.titleСтан мовленнєвого розвитку у старших дошкільників зі стертою формою дизартрії, як передумова оволодіння письмовим мовленнямuk
dc.title.alternativeThe state of speech development of senior pre-schoolers with a trite form of dysarthria as a precondition of mastering writing speechuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49.pdf102.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.