Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖогно, Юрій Петрович-
dc.contributor.authorZhogno, Yurij Petrovych-
dc.date.accessioned2019-11-19T11:32:36Z-
dc.date.available2019-11-19T11:32:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЖогно Ю. П. Емоційне вигорання в педагогічному спілкуванні та співвідношення понять «суб’єктивне», «об’єктне» / Ю. П. Жогно // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 37-40.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4862-
dc.description.abstractВ статті запропонований методологічний аналіз практичної оцінки емоційного вигорання педагога з погляду категорії "суб’єкт".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсуб’єктuk
dc.subjectсуб’єктнийuk
dc.subjectсуб’єктивнийuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.titleЕмоційне вигорання в педагогічному спілкуванні та співвідношення понять «суб’єктивне», «об’єктне»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhogno.pdf80.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.