Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКартель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorKartel, Tetyana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T11:23:39Z-
dc.date.available2019-11-19T11:23:39Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКартель Т. М. Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Картель // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 160-162.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4859-
dc.description.abstractАналізується професійно орієнтована спрямованість вивчення іноземної мови студентами технічних спеціальностей. Розкриваються деякі аспекти професійного становлення студентів. Підкреслюється необхідність тісного взаємозв'язку іноземної мови з профілюючими предметами. The article analyses professional orientation of studying foreign languages by students of technical departments. The author presents some aspects of professional formation, emphasizes necessity of close interconnection between a foreign language and special subjects.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.subjectінженери-будівельникиuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectвивчення мовиuk
dc.subjectprofessional formationuk
dc.subjectfuture engineersuk
dc.subjectcivil engineersuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectlanguage learninguk
dc.titleПрофесійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у процесі вивчення іноземної мовиuk
dc.title.alternativeProfessional formation of future civil engineers in the process of learning a foreign languageuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54.pdf175.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.