Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРжевська, З. О.-
dc.date.accessioned2019-11-18T13:52:52Z-
dc.date.available2019-11-18T13:52:52Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4818-
dc.description.abstract. The article covers the results of the investigation which aim was to form the adequate sense making professional and educational motives of students-psychologists. As a condition of motives formation the author determined intentional facilitation of motivation crises that students-psychologists experience in the indirective educational model.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherРжевська З. О. Експериментальне формування смислоутворюючих мотивів навчально-професійної діяльності студентів-психологів / З. О. Ржевська // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 5-6. – С. 130-133.uk
dc.subjectсмислоутворюючі мотивиuk
dc.subjectформування мотивівuk
dc.subjectстуденти-психологиuk
dc.subjectнавчально-професійна діяльністьuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectмотивація навчанняuk
dc.titleЕкспериментальне формування смислоутворюючих мотивів навчально-професійної діяльності студентів-психологівuk
dc.typeArticleuk
dcterms.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського-
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ржевська.pdf187.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.