Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчин, Т. М.-
dc.contributor.authorTurchyn, T. M.-
dc.date.accessioned2019-11-18T08:23:00Z-
dc.date.available2019-11-18T08:23:00Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationТурчин Т. М. Віковий аспект розвитку особистісної рефлексії учня засобами навчання / Т. М. Турчин // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 60-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4776-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу умов розвитку особистісної рефлексії учня в контексті його взаємодії з художнім текстом. Представлені результати аналізу діяльності учня після його научіння різним рівням інтерпретації цього тексту. The article specifies some conditions of developing pupil’s personal reflection in the context of his interaction with an artistic text. There are some results of the analysis of pupil’s activity after his learning through different levels of an artistic text interpretation presented in the article.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectхудожній текстuk
dc.subjectartistic textuk
dc.subjectрефлексія учнівuk
dc.subjectstudents' reflectionuk
dc.subjectособистісна рефлексіяuk
dc.subjectpersonal reflectionuk
dc.titleВіковий аспект розвитку особистісної рефлексії учня засобами навчанняuk
dc.title.alternativeThe age aspect of the development of the student's personal reflection through learninguk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf202.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.