Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧусова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorЧусова, Ольга Николаевна-
dc.contributor.authorChusova, Olga Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-11-15T08:29:16Z-
dc.date.available2019-11-15T08:29:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧусова О. М. Діагностика підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова // Наука і освіта. – 2014. – № 3. - С. 199–203.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4762-
dc.description.abstractСтаття розкриває основні показники та критерії підготовленості соціального педагога до роботи з мо-лодшими школярами девіантної поведінки та визначає діагностичний інструментарій з даної проблематики. Статья раскрывает основные показатели и критерии подготовленности социального педагога к работе с младшими школьниками девиантного поведения и определяет диагностический инструментарий по данной проблематике. Readiness is an essential validity and effectiveness of activities. The high level of its formation helps future social workers to perform their professional duties reasonably applying the knowledge and the experience to rebuild profes-sional actions in accordance with the real life situations. It can be interpreted as a result as well as a goal of the profes-sional University education, as the existing premise of purposeful activities of students and its effectiveness, as the presence of certain abilities of students or qualities of the personality of the future specialists.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпідготовка соціального педагога до роботи з молодшими школярами девіантної поведінкиuk
dc.subjectпідготовленість соціального педагога до роботи з дітьми даної категорїіuk
dc.subjectособистісна підготовленістьuk
dc.subjectподготовка социального педагога к работе с младшими школьниками девиантного поведенияuk
dc.subjectподготовленность социального педагога к работе с детьми данной категорииuk
dc.subjectличностная подготовленностьuk
dc.subjectpreparation of a social pedagogue working with younger children of deviant behavioruk
dc.subjectreadiness of the social teacher to work with children in this categoryuk
dc.subjectpersonal readinessuk
dc.titleДіагностика підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінкиuk
dc.title.alternativeДиагностика подготовленности будущих социальных педагогов к работе с младшими школьниками девиантного поведенияuk
dc.title.alternativeDiagnostics of future social teachers’ readiness to work with primary school pupils with deviant behaviouruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chusova, Olga Mykolaivna.pdf399.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.