Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4756
Назва: Емпіричне дослідження адаптації підлітків до навчальної діяльності
Інші назви: Empirical study of adaptation of teenagers to educational activity
Автори: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Ключові слова: психологічна адаптація
основна школа
показники адаптації
шкільна тривожність
шкільна мотивація
соціально-психологічна адаптованість
psychological adaptation
primary school
indicators of adaptation
school anxiety
school motivation
socio-psychological adaptation
Дата публікації: 2019
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Татьянчиков А. О. Емпіричне дослідження адаптації підлітків до навчальної діяльності / А. О. Татьянчиков // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». – 2019. – Вип. 1. – С. 193-198.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається процес психологічної адаптації підлітків до навчальної діяльності в умовах загальноосвітньої школи. Аналізуються теоретичні підходи щодо проблеми шкільної адаптації підлітків. Визначаються найбільш інформативні показники психологічної адаптації до навчальної діяльності. Наводиться узагальнення результатів емпіричного дослідження динаміки показників адаптації учнів 6-х та 7-х класів. The article discusses the process of psychological adaptation of adolescents to educational activities in a secondary school. Analyzed theoretical approaches to the problem of school adaptation of adolescents. The analysis of scientific and theoretical concepts and approaches to the study of this problem in domestic and foreign psychology is presented. Based on the analysis of literary sources, it is noted that adaptation to primary school is seen as an adaptation of students to new learning conditions and a qualitatively new level of communication, the development of certain stereotypes, which allows them to overcome difficulties and successfully master learning activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4756
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatianchykov.pdf459.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.