Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4608
Назва: Використання евристичних завдань в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики
Інші назви: Use of heuristic tasks in the process of forming methodological competence of future mathematics teachers
Автори: Тумбрукакі, Алла Валеріївна
Tumbrukaki, Alla Valeriivna
Ключові слова: методична компетентність
творча діяльність
професійно-творчий потенціал майбутнього вчителя
евристичні завдання
methodological competence
creative activity
professional and creative potential of a future teacher
heuristic tasks
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тумбрукакі А. В. Використання евристичних завдань в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики / А. В. Тумбрукакі // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одесса : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 263 – 264.
Короткий огляд (реферат): Одним з шляхів ефективного формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики може бути застосування у їхній професійній підготовці творчих навчально-методичних завдань (одного з видів евристичних завдань), під якими розумітимемо проблемні ситуації, що вимагатимуть від студентів педагогічних ВНЗ професійних знань та вмінь та їх застосування у нестандартних ситуаціях. У статті представлені міркування щодо формування методичної компетентності майбутніх вчителів математики, які можуть бути використані для вдосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів математики. One of the ways of effective formation of methodological competence of the future mathematics teacher can be the use in their professional preparation of creative teaching and methodical tasks (one of the types of heuristic tasks), under which we will understand the problem situations that will require students of pedagogical universities to use their professional knowledge and skills non-standard situations. The article presents considerations regarding the formation of methodological competence of future mathematics teachers, which can be used to improve the professional training of future mathematics teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4608
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tumbrukaki.pdf541.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.