Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВелінова, Надія Григорівна-
dc.date.accessioned2019-11-08T13:42:29Z-
dc.date.available2019-11-08T13:42:29Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationВелінова Н. Г. Зміст і структура інтерпретаційної культури вчителя музики / Н. Г. Велінова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 111-114.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4588-
dc.description.abstractУ статті розкривається поняття інтерпретаційної культури вчителя музики, вперше уточнюється зміст цього поняття, відповідно до діяльності вчителя музики, запропонована компонентна структура інтерпретаційної культури вчителя музики і розкрито зміст кожного з компонентів цієї структури. The article presents the notion of interpretative culture of music teacher; specifies the contents of the notion according to teacher’s activity; suggests the structure of teacher’s interpretative culture and explains the essence of each of the components.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінтерпретаційна культураuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectкультура вчителяuk
dc.subjectмистецьке самовдосконаленняuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.titleЗміст і структура інтерпретаційної культури вчителя музикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf186.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.