Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583
Назва: Сенсорний розвиток дітей 3-го року життя в іграх з природними матеріалами
Інші назви: Sensory development of children of the 3rd year of life in games with natural materials
Автори: Молодецька, Галина Іванівна
Molodetska, Halyna Ivanivna
Ключові слова: сенсорний розвиток дітей
сенсорне виховання
діти раннього віку
дидактичні ігри
sensory development of children
sensory education
children of early age
didactic games
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Молодецька Г. І. Сенсорний розвиток дітей 3-го року життя в іграх з природними матеріалами / Г. І. Молодецька // Педагогічний альманах : зб. наук. праць. Сучасна освіта : теорія, методика і практика. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2017. – С. 126-132.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені питання сенсорного розвитку дитини 3-го року життя в іграх з природними матеріалами. Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її чуттів і сприймань. Він становить фундамент її розумового розвитку та є являється необхідним для оволодіння практичною діяльністю, розвитку логічного пізнання. Сенсорному розвитку дітей сприяють різні методи, прийоми, форми організації цілеспрямованої діяльності малюків на заняттях і у повсякденному житті. Усі ці форми мають спільну спрямованість: створити у дитини багатий чуттєвий досвід – досвід орієнтування у властивостях предметів, досвід обстеження об’єктів природи. The article addresses the issues of sensory development of a child of 3 years of age in games with natural materials. Sensory development of the child is the development of her feelings and perceptions. It forms the basis of its mental development and is necessary for mastering practical activity, the development of logical knowledge. Sensory development of children is facilitated by various methods, techniques, forms of organization of purposeful activity of the kids at classes and in daily life. All these forms have a common orientation: to create a rich sensual experience for the child - experience of orientation in the properties of objects, experience of examination of objects of nature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sensory development of children of the.pdf481.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.