Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТодорова, Валентина Георгіївна-
dc.contributor.authorТодорова, Валентина Георгиевна-
dc.contributor.authorTodorova, Valentina Heorhiivna-
dc.date.accessioned2019-11-06T13:58:52Z-
dc.date.available2019-11-06T13:58:52Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationТодорова В. Г. Формирование эмоционально-волевого образа "Я" в условиях учебно-профессиональной подготовки студентов / В. Г. Тодорова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 59-63.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4543-
dc.description.abstractВ статті відображені результати дослідження пов’язані з вивченням впливу різних видів фізичної культури на формування емоційно – вольового образу „Я” студентів, також приведенні результати демонструють ефективність використання системи „Психофізичні основи емоційно – вольового образу Я у студентів.” The article reflects the investigation results dealing with studying the influence of various kinds of physical culture on forming emotional and volition students’ “I”- image. Besides, the results demonstrate the efficiency of using the course “Psychophysical Bases of Forming emotional and volition students’ “I”-image”.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectформирование образа "Я"uk
dc.subjectэмоционально-волевой образuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectапробация курсаuk
dc.subjectнетрадиционные виды физкультурыuk
dc.titleФормирование эмоционально-волевого образа "Я" в условиях учебно-профессиональной подготовки студентовuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf231.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.