Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4543
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тодорова, Валентина Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Тодорова, Валентина Георгиевна | - |
dc.contributor.author | Todorova, Valentina Heorhiivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T13:58:52Z | - |
dc.date.available | 2019-11-06T13:58:52Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Тодорова В. Г. Формирование эмоционально-волевого образа "Я" в условиях учебно-профессиональной подготовки студентов / В. Г. Тодорова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 59-63. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4543 | - |
dc.description.abstract | В статті відображені результати дослідження пов’язані з вивченням впливу різних видів фізичної культури на формування емоційно – вольового образу „Я” студентів, також приведенні результати демонструють ефективність використання системи „Психофізичні основи емоційно – вольового образу Я у студентів.” The article reflects the investigation results dealing with studying the influence of various kinds of physical culture on forming emotional and volition students’ “I”- image. Besides, the results demonstrate the efficiency of using the course “Psychophysical Bases of Forming emotional and volition students’ “I”-image”. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | высшее образование | uk |
dc.subject | высшее образование | uk |
dc.subject | формирование образа "Я" | uk |
dc.subject | эмоционально-волевой образ | uk |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk |
dc.subject | апробация курса | uk |
dc.subject | нетрадиционные виды физкультуры | uk |
dc.title | Формирование эмоционально-волевого образа "Я" в условиях учебно-профессиональной подготовки студентов | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.