Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласова, О. І.-
dc.date.accessioned2019-11-06T12:00:18Z-
dc.date.available2019-11-06T12:00:18Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationВласова О.І. Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі / О.І. Власова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 22-25.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4527-
dc.description.abstractУ статті розкриваються провідні особистісні, соціально-психологічні та соціально-педагогічні детермінанти ефективного формування соціально-емоційних, соціально-конативних, соціально-аналітичних і соціально-креативних способностей, которые определяют динамику их онтогенетического развития, демонстрируется роль факторов семейного окружения, уровня и качества образования, половой принадлежности и урбанизации социума в этих процессах. The article presents some leading personal, social- psychological and social-pedagogical determinants of effective forming basic social-emotional, social- behaviour, social-analytical and social-creative скиллс that determine dynamics of their ontogenetic development. The author shows the role of family, educational, gender and urbanization factors in the processes mentioned.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсоціальні здібностіuk
dc.subjectрозвиток здібностейuk
dc.subjectобдарованістьuk
dc.subjectемпіричне дослідженняuk
dc.subjectпсихологічні детермінантиuk
dc.titleЕмпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf204.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.