Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-11-05T14:23:42Z-
dc.date.available2019-11-05T14:23:42Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСкворцова С.О. Методика навчання розв’язування сюжетних задач у початковій школі. Частина ІI / С. О. Скворцова. – Одеса : Фенікс, 2011. – 156 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4498-
dc.description.abstractУ посібнику викладено теоретико-методичні основи навчання учнів розв’язування сюжетних задач. В другій частині подано методику формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: задачі на знаходження четвертого пропорційного, на пропорційне ділення, на знаходження невідомих за двома різницями, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу, на одночасний рух назустріч або у протилежних напрямках, на одночасний рух в одному напрямку (наздогін та з відставанням), задачі на знаходження середнього арифметичного. Усі типові задачі класифіковані на групи за способом розв’язання: задачі, що містять однакову величну для двох випадків, задачі на процеси та задачі на знаходження середнього арифметичного. В межах кожної групи здійснюється дослідження задач через зміну ситуації задачі або зміну числових даних, або зміну шуканого, або інших характеристик, й учні поступово узагальнюють математичну структуру та спосіб розв’язання задач. Для студентів, вчителів і методистів. The handbook outlines the theoretical and methodological foundations of teaching disengagement students plot tasks. In the second part the method of formation of skills of junior pupils is presented to solve problems of certain kinds: problems of finding the fourth proportional, on proportional division, for finding unknowns by two differences, for double summation to a unit, to work together, to a simultaneous movement towards or in opposite directions, for simultaneous movement in one direction (catching up and lagging), tasks for finding arithmetic mean. All typical tasks are grouped by method solving: tasks that have the same magnitude for two cases, tasks for processes, and problems for finding the arithmetic mean. Within each group is carried out exploring tasks by changing the task situation or changing the numeric data, or changing the search or other characteristics, and students gradually generalize the mathematical structure and method problem solving. For students, teachers and methodologists.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФеніксuk
dc.subjectрозв`язування задач з однаковою величиноюuk
dc.subjectрозв`язування задач на процесиuk
dc.subjectрозв`язування задач на знаходження середнього арифметичногоuk
dc.subjectsolving problems of equal magnitudeuk
dc.subjectsolving problems on processesuk
dc.subjectsolving problems on finding the arithmetic meanuk
dc.titleМетодика навчання розв`язування сюжетних задач у початковій школі. Частина ІI.uk
dc.title.alternativeThe technique of teaching the solution of story problems in elementary school. Part II.uk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metodyka_navchannya_rozvyazuvannya_zadach-2.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.