Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4467
Назва: Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики
Інші назви: The artistic and reflexive interpretation of musical works as a way of future music teachers` activizing intellectual development
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Лоу, Яньхуа
Lou, Yankhua
Ключові слова: інтелект
інтерпретація
художньо-рефлексивна інтерпретація
intellect
interpretation
artistic reflexive interpretation
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В. Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна, Лоу Яньхуа // Наукові записки : Психолого-педагогічні науки. – 2015. – № 1. – Ніжин : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2015. – С. 111-114.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута проблема активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в процесі їх фахової підготовки. Визначено сутність художньо-рефлексивної інтерпретації музичних творів. Розкрито особливості художньо-рефлексивної інтерпретації музичних творів як способу інтелектуалізації музичного навчання студентів. The article looks at the problem of activization of intellectual development of future teachers of music in the process of their professional training. The authors give a definition of the artistic reflexive interpretation of musical works and reveal peculiarities of artistic reflexive interpretation of musical works as a way to intellectualize music education of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4467
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina.pdf228.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.