Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.date.accessioned2019-10-18T12:03:10Z-
dc.date.available2019-10-18T12:03:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРеброва О. Є. Підготовка майбутніх учителів музики та хореографії до роботи в художньо-ментальному шкільному середовищі / О. Є. Реброва // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 118. - С. 194-201.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4316-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність художньо-ментального шкільного середовища; актуалізуються питання підготовки майбутніх учителів музики та хореографії до роботи в ньому. Актуальність проблеми зумовлена запровадженням інтегрованої програмі “Мистецтво”, перенесенням акценту художньо-естетичного навчання та виховання школярів на позашкільну та позаурочну роботу. Підготовка вчителів музики та хореографії за спеціалізацією “художня культура, етика та естетика” має орієнтувати майбутніх фахівців на адаптацію до художнього-ментального шкільного середовища, його педагогічну діагностику та покращення. The article shows the essence of school’s artistic and mental environment; and revises the issues of training future music and choreography teachers to work therein. The Artistic Culture, Ethics and Aesthetics training program has to demonstrate to the future experts in teaching music and choreography how to adjust to a school’s artistic and mental environment, and carry out educational diagnostics and improvement thereof.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет ім. М. П. Драгомановаuk
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectхудожньо-ментальне шкільне середовищеuk
dc.subjectмайбутні вчителі музики та хореографіїuk
dc.subjectпринцип інтеграціїuk
dc.subjectenvironmentuk
dc.subjectartistic and mental school environmentuk
dc.subjectfuture music and choreography teachersuk
dc.subjectintegration principleuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів музики та хореографії до роботи в художньо-ментальному шкільному середовищіuk
dc.title.alternativeTraining Future Music and Choreography Teachers to Work in the Artistic and Mental School Environmentuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova_2014.pdf217.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.